*בהתאם להנחיות משרד הבריאות

יום כיף לצוות קטן

הגיע הזמן לתת לצוות העובדים שלכם את ההכרה שמגיעה לו. אם הצוות שלכם עבד קשה, הגיע בהצלחה למטרות שהוצבו לו ואתם מחפשים רעיון כיף ליום גיבוש שכולו בשביל העובדים שלכם ובעיקר בשביל שחרור המתחים, דעו שתוכלו לעשות זאת ללא בעיה עם הרעיונות, התכנים והאפשרויות שיוצעו לכם במאמר זה.

צוות מבשל

תוכלו להזמין שף מקצועי המלמד סדנאות בישול. תוכלו להתארח אצלו או לבחור מקום משלכם. סדנאות בישול הפכו מאוד פופולאריות בשנים האחרונות והן דרך מצוינת על מנת לגבש את כל העובדים. למעשה, כאשר מדובר על סדנאות כאלה, העובדים מתחלקים לקבוצות וכל קבוצה אחראית על הכנת חלק מסוים בארוחה. כל זאת כמובן תוך כדי לימוד והדרכה של השף המקצועי. תוכלו לבחור סדנאות בישול כמו, סדנת בשרים, סדנת בישול איטלקי, סדנת אפיית לחמים, סדנת קינוחים ועוד. כאשר זה נוגע לקונספט של הסדנה, השמיים הם גבול.

צוות הרפתקני

אם הצוות שלכם אוהב פעילויות אקסטרים, תוכלו להנות מאטרקציות של ספורט ימי בכנרת, טיולי ג'יפים, טיולי אופניים וכמו כן תוכלו לשחק משחקים כמו פיינטבול, לייזר תאג וכו'. היתרון בצוות קטן הוא שאפשר לעבור מלא חוויות מהנות כמו שהוזכרו לעיל, מבלי להיות תלויים בקבוצה גדולה. עם צוות קטן, אפשר להיות יותר יעילים, גמישים ומהירים ובכך להספיק כמה שיותר ולמצות את יום הכיף.

צוות רגוע

תוכלו להזמין הרצאה מעניינת לצוות העובדים שלכם או אפילו מופע של אמן חושים. מעבר לכך, תוכלו גם לקחת את העובדים לחדר בריחה, משחק באולינג, סרט בקולנוע וגם לסיים את יום הכיף עם מסעדה מפנקת.

להפיק את יום הכיף

על מנת שיום הכיף שאתם מתכננים לעובדים ייצא מושלם ושהם יהנו, כל שאתם צריכים לעשות הוא לתכנן את היום הזה כמה שיותר מוקדם. נסו לתת לעובדים התראה של לפחות מספר חודשים על כוונתכם לארגן יום כיף בחודש מסוים. לאחר מכן, כאשר המועד יהיה קרוב יותר, תוכלו גם לעדכן אותם בתאריך המדויק. יש גם לצור קשר עם הספקים של האטרקציות השונות, כך שגם הם ישריינו את התאריך של יום הכיף. מעבר לכך, יש גם להזמין הסעה מסודרת שתאסוף את העובדים ממקום העבודה. שיהיה בהצלחה!

Facebook
WhatsApp
Print
Email
עוד מתכונים שעשויים לעניין אותך
× דברו איתי!
דילוג לתוכן