*בהתאם להנחיות משרד הבריאות

מחפשים קייטרינג כשר לאירועים קטנים? זה מה שכדאי לכם לדעת

בשנים האחרונות, הרבה מאוד אנשים בוחרים לקיים את האירועים המשפחתיים שלהם בבית או בחצר או במקסימום בגן אירועים קטן. הדבר נובע מכך שאין מספיק אולמות קטנים וגם אם יש כאלה, הם מעלים משמעותית את המחיר למנה ואז הדבר יוצא לא משתלם לבעלי האירוע. מעבר לכך, יש גם מסעדות שבהן ניתן לקיים אירועים קטנים, אבל לרוב מה שקורה באותן המסעדות הוא שיש אפשרות לסגור אזור מסוים במסעדה רק לזמן מוגבל. מעבר לכך, אותן המסעדות מציעות גם תפריט מצומצם מתוך התפריט שיש במסעדה עצמה.

למה כדאי לבחור קייטרינג לאירועים קטנים?

אם תחליטו לבחור חברת קייטרינג לאירועים קטנים, אתם כבר תוכלו להיות בטוחים שהיא מכירה את אופי האירועים האינטימיים ועם מספר משתתפים קטן, באופן המקצועי והטוב ביותר. חברה כזאת, יכולה לייעץ לכם וכמו כן ללוות אתכם בכל הקשור לבחירת האוכל המתאים לאירוע שלכם. למעשה, אתם תוכלו להיחשף לכל מיני אופציות שונות של תפריטים הכוללים מנות שף משובחות. מעבר לכך, יש גם חברות שיכולות לסייע בכל הנוגע לענייני ההפקה של האירוע – לא חשוב אם הוא מתקיים בבית, בגן האירועים, באולם קטן או בשטח. תחשבו על זה, במקום שאתם תצטרכו לשבור את הראש ולחשוב איך להשיג מלצרים לאירוע ואיך לעצב את השולחנות וכמו כן לדאוג לכלי הגשה ולריהוט, את כל אלה חברת הקייטרינג תעשה בשבילכם.

תהליך העבודה מול חברת הקייטרינג

קיימות המון חברות קייטרינג ועל כן מומלץ להתייעץ ולקבל המלצות מחברים וכמו כן ממפיקי אירועים. יש חשיבות רבה למקצועיות של החברה. כלומר חברה שנותנת יחס אישי, צריכה ללוות אתכם בכל השלבים להפקת האירוע המושלם. כמו כן, חשוב שתהיה שיחה עם השף, בה הוא יעניק לכם ייעוץ קולינרי וכמו כן יתאים את התפריט לסגנון שלכם ולתקציב. אם אפשר, מומלץ גם לבקש להגיע לערב טעימות, על מנת שתוכלו לטעום את האוכל של חברת הקייטרינג ולבדוק שהוא אכן לשביעות רצונכם ואתם אוהבים את הטעמים שלו.

שורה תחתונה

בחרו בקפידה את חברת הקייטרינג שתנצח על האוכל באירוע שלכם. הרי זה ידוע שאחד הדברים שאורחים זוכרים מהאירוע הוא כמובן האוכל. אם האוכל היה טוב, ידברו על האירוע ויזכרו אותו כחיובי ובלתי נשכח. לייעוץ אישי, מוזמנים להתקשר אל השף רודד: 054-7730379 ונשמח לספק לכם עצות לאירוע מוצלח.

Facebook
WhatsApp
Print
Email
עוד מתכונים שעשויים לעניין אותך
× דברו איתי!
דילוג לתוכן